Koiramiesten kulkuneuvot

Tämän otsikon alla keskustellaan metsästyspystykorviin liittyvästä tekniikasta sekä aseista ja varusteista

Valvojat: Valvoja1, Valvoja6, Valvoja5, Valvoja2, Valvoja4, Valvoja8, Valvoja9, Valvoja3, Valvoja7

Mettänpeikko
Viestit: 339
Liittynyt: 11 Elo 2004, 18:36

Viesti Kirjoittaja Mettänpeikko » 27 Maalis 2008, 10:53


jätkä

Viesti Kirjoittaja jätkä » 27 Maalis 2008, 22:02

Mettänpeikko kirjoitti:http://www.munkuvat.org/kuva/81394
Näyttäisi tuo kuorma-auto varmemmalta kulkuneuvolta. :lol:

Kurimus
Viestit: 117
Liittynyt: 13 Touko 2007, 13:13
Paikkakunta: Hallamaat

Viesti Kirjoittaja Kurimus » 28 Maalis 2008, 20:27

jätkä kirjoitti:
Mettänpeikko kirjoitti:http://www.munkuvat.org/kuva/81394
Näyttäisi tuo kuorma-auto varmemmalta kulkuneuvolta. :lol:
Jos tuo Mettänpeikko tarkoittaapi juuri tuota värkkiä joilla maasturiäijien lompakonkiusoja siirrellään?
"kynnän p.runpeltoa"

Mettänpeikko
Viestit: 339
Liittynyt: 11 Elo 2004, 18:36

Viesti Kirjoittaja Mettänpeikko » 30 Maalis 2008, 21:39

Kavereille kävi vähän huonosti vuokra-auton kanssa, kun eivät kytkeneet discoveryn lämmitystä koko yöksi päälle ja pakkasta oli koko yön rapiat 25 varjossa. Seuraavana aamuna ei riittänyt kahden tunnin roikassa olo käynnistykseen. Veivät kuormurin avulla rottelon halliin ja sulattelivat vuorokauden. Siis, tarkoitan, että webasto tai yleensä polttoaine lämmitin veden kierrätyksellä on dieselille ehdoton, mutta sen pitää olla tehokas ainakin niin, että puolen tunnin lämmitys riittää käynnistämään kovastakin pakkasesta ettei tule akun kanssa yllätyksiä. Nyrkkisääntönä on, että mitä enemmän hienouksia, sitä huonompi käyttöauto. Itse ajelen diesel farmarilla jossa on webasto ja siinä kello. Ei ole koko talvena tarvinnut hermoilla käynnistyksen kanssa, eikä ole tarvinnut lähteä kertaakaan kylmällä autolla liikkeelle. No, tämä tietysti koskee vain allekirjoittanutta, joka asuu niin kaukana pohjoisessa, että pakkasta toisinaan saattaa jopa olla.

Vastaa Viestiin