Miksi näin vähän kirjoituksia pystykorva sivuilla?

Tämän otsikon alla keskustellaan suomenpystykorviin liittyvistä asioista.

Valvojat: Valvoja1, Valvoja6, Valvoja5, Valvoja2, Valvoja4, Valvoja8, Valvoja9, Valvoja3, Valvoja7

Vastaa Viestiin
metsohaukku
Viestit: 199
Liittynyt: 07 Elo 2004, 14:51
Viesti:

Miksi näin vähän kirjoituksia pystykorva sivuilla?

Viesti Kirjoittaja metsohaukku » 22 Loka 2004, 20:40

:cry: Harmaitten sivuilla aiheita vaikka kuinka! tällä muutama juttu! Nämä uudet sivut ovat tosi yksinkertaiset,kun vähän paneudutte niihin! Olisi tosi kiva lukea hyviä pystykorva juttuja,kannan ottoja ja vaikkapa pikku väittelyjäkin näiltä sivuilta!! :D "eiköhän jätetä harmaitten sivut vähemmälle" ja ruveta kirjoittamaan urakalla myös näille sivuille! :?:

Metsämakuri
Viestit: 107
Liittynyt: 02 Syys 2004, 12:18

Viesti Kirjoittaja Metsämakuri » 22 Loka 2004, 21:02

Aivan samaa mieltä nimmerk.Metsohaukun kanssa.Ei tänne sisälle pääsy ole todellakaan vaikeata kun kerran itsekin olen täällä, enkä todellakaan ymmärrä näistä vehkeistä mitään. Rohkeasti vaan juttua esiin,ja kysyvä ei tieltä eksy. Ja nyt valmistautumaan Pystärin kanssa aamun lähtöön hirvijahtiin!

metsohaukku
Viestit: 199
Liittynyt: 07 Elo 2004, 14:51
Viesti:

Viesti Kirjoittaja metsohaukku » 22 Loka 2004, 23:07

:roll: Metsämakurille onnea hirvijahtiin ja ennen kaikkea pystärille hyviä hirvihaukkuja! Ilmotteleppa miten kävi. :!:

talviturkki
Viestit: 4
Liittynyt: 22 Loka 2004, 23:18

Viesti Kirjoittaja talviturkki » 22 Loka 2004, 23:31

Hei!
Kannatetaan metsohaukun ajatusta!
Kaikki mukaan näille sivuille.
terveisin talviturkki

ulmaka82
Viestit: 33
Liittynyt: 13 Loka 2004, 16:30
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja ulmaka82 » 23 Loka 2004, 20:32

Ainakin tähän mennessä tällä foorumilla on ollut fiksua porukkaa. Muilla vastaavilla foorumeilla vain "haukutaan" tms jos kysyy neuvoja tai muuten vaan rupattelee. Mutta nyt minä rupean etsimään hyvää nimeä tulevalle pystärin pennulle.

pikinokka
Viestit: 33
Liittynyt: 21 Syys 2004, 13:50
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja pikinokka » 15 Marras 2004, 09:56

Hei!
Olen myös seurannut SHHJ-keskustelufoorumeja. Ei siellä pysty aikaansaamaan asiallista keskustelua mistään aiheesta pitkällekään kun joku kääntää asian "änkkäämiseksi". Johtuuko tilanne siitä että siellä voi esiintyä anonyymisti.
Näillä sivuilla keskustelu näyttää asialliselta. Tuloksia ja juttuja on mukava seurata, sekä kirjoittaa kokemuksistaan.
Olen odotellut kokemuksia käynnissä olevaan hirvijahtiin osallistuvilta suomenpystykorvien omistajilta.

Toivon myös lisääntyvää kannatusta näille sivuille.

metsohaukku
Viestit: 199
Liittynyt: 07 Elo 2004, 14:51
Viesti:

Viesti Kirjoittaja metsohaukku » 16 Tammi 2005, 18:10

:D Onhan juttuja vähän ruvennut tulemaan lisää! Mutta näkyy noilla mustien koirien sivuilla olevan VIELÄ vähän enemmän kirjoituksia! Kaikki rohkeasti vain kirjoittelemaan,varmasti löytyy mielen kintoisia aiheita punaisista koirista enemmänkin! ???? :lol:

rymy
Viestit: 50
Liittynyt: 29 Tammi 2005, 14:12
Paikkakunta: Myllymäki

Viesti Kirjoittaja rymy » 15 Helmi 2005, 19:16

nyt jutut on vähän ruvenneet lisääntumään, mutta silti on aika hiljaista..
siinä suhteessa sivut ovat aivan loistavat, että täällä ei tapella ja syytetä toisia tietämättömyydestä.. Hyvä suoppiväki!!! :D
itse olen ainakin saanut asiallisia ja tarpeellisia neuvoja näiltä vanhan mallin pystykorvamiehiltä, siitä kiitosta!!

PJP

Viesti Kirjoittaja PJP » 15 Helmi 2005, 19:33

Ehkä vähän liian useaan keskustelu foorumiin jaettu. Sinänsä ihan hyvä idea jaotella mutta jää helposti monelta lukematta kun on muka monimutakinen käyttääkin :shock: . Ja sitten kun vielä ei välttämättä kiinnosta kun vain tuo oma rotu :oops: .

Pieniä elon merkkejä kuitenkin on havaittavissa tässäkin foorumissa :D

metsohaukku
Viestit: 199
Liittynyt: 07 Elo 2004, 14:51
Viesti:

Viesti Kirjoittaja metsohaukku » 02 Joulu 2006, 02:34

:oops: Nyt menneet KARHUKOIRA kirjoitukset ohi KANSALLISKOIRASTAMME :!: Mihinkä hukkunut pyssymies ja räväkät kirjoitukset?
Haukkujen helinää..
J P Lehtonen

Vilperi

Viesti Kirjoittaja Vilperi » 02 Joulu 2006, 10:23

Olisiko syynä se, isännät on kuin koiransa. Itsekseen pyöritään koiruuden kanssa ja ellei mitään asiaa ole, niin ollaan hiljaa! :wink:

Kuva

erkki
Viestit: 102
Liittynyt: 31 Tammi 2005, 23:19

Viesti Kirjoittaja erkki » 02 Joulu 2006, 21:33

hiljasta on näillä sivuilla,huomena pentua totuttamaan metsään.

Vastaa Viestiin