Tutkista...

Tämän otsikon alla keskustellaan metsästyspystykorviin liittyvästä tekniikasta sekä aseista ja varusteista

Valvojat: Valvoja6, Valvoja5, Valvoja2, Valvoja4, Valvoja8, Valvoja9, Valvoja3, Valvoja7, Valvoja1

Vastaa Viestiin
jätkä

Tutkista...

Viesti Kirjoittaja jätkä » 20 Helmi 2006, 21:46

Olisikohan kellään jämeriä mielipiteitä näistä nykyajan gpstutkista, mitä niistä kannattaisi harkita. :roll:
Harmaapuolella niiistä on kyllä jaastettu aika paljon, mutta mukava olisi tietää mitä kotimaisten harrastajat tuumivat, ettei mustalle huonoa miettisi.
(tosin voi tämä olla niitä kiellettyjä aiheita, on sen verran tiukkaan "ilmineerattu" tuossa foorumin alussa) 8)

Artsi
Viestit: 509
Liittynyt: 07 Tammi 2006, 19:56
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Artsi » 20 Helmi 2006, 22:29

Rakennan tässä omaa versiota. Tulee halpa ja hyvä :D Ohjeet vaikkapa http://www.matkapuhelininfo.com/forum/v ... &start=160

Kojamo
Viestit: 1781
Liittynyt: 05 Elo 2004, 22:59
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Kojamo » 21 Helmi 2006, 14:28

Minun koiralla on ollut pointerin GPS parivuotta. Kerrassaan mainio laite, silloin kun se toimii kunnolla. Tietää missä koira luuraa ja näkee suunnan mihin se on menossa. Perinteistä tutkaa tarkemmasta paikkatiedosta on minun mielestäni todella paljon hyötyä käytännön pyynnissäkin, ei pelkästään kokeessa.
Ensi syksynä päästään vertailemaan kolmea GPS samoissa maisemissa. Pari kamua on ostelemassa GPS-tutkaa, toinen aikoo hankkia UP:n ja toinen ostikin jo trakkerin. Luulen jääväni vanhuksella pronsille, mutta saa nähdä kumpi voittaa UP vai trakkeri.

SPEDE
Viestit: 133
Liittynyt: 09 Loka 2005, 19:53

tutkista

Viesti Kirjoittaja SPEDE » 21 Helmi 2006, 20:47

Moi!Itsellä on toi pointteri.Mielestäni heikkoutena uuteen trackeriin voisi mainita sen ettei karttoja voi ladata maastossa.Toinen pieni miinus on ettei siinä ole värinäyttöä.Kuitenkin, osta ihmessä jompi kumpi gps ,on se niin paljon parempi haravajärjestelmään nähden.
Itse päädyin pointteriin koska luulisin sen olevan jo toimintavarmempi kuin uuden tulokkaan. :D

Vastaa Viestiin