Kaksoisastutus

Tämän otsikon alla keskustellaan karjalankarhukoiriin liittyvistä asioista.

Valvojat: Valvoja6, Valvoja5, Valvoja2, Valvoja4, Valvoja8, Valvoja9, Valvoja3, Valvoja7, Valvoja1

Tuutikki

Re: Kaksoisastutus

Viesti Kirjoittaja Tuutikki » 23 Tammi 2012, 23:09

tara4632 kirjoitti:
Tuutikki kirjoitti: Niin, mutta pitää se ymmärtää noitten urosten omistajienkin sielunelämää ja ylpeyttä omasta koirasta. Pennun varaajat joutuu useinkin tyytymään pentujen riittämättömyyteen. Korostan kuitenkin että mikään koira ei ole korvaamaton. Kaksoisastutus ei ole myöskään mikään ratkaisu ongelmaan.
Ymmärretään, ymmäretään, mutta siksihän ei tällaisten omistajien uroksia kannatakkan suosia, jos sielunelämä menee sekaisin jo ''ehdotuksesta'' kaksoisastutukseen ja ylpeys saakin kolahduksen siitä että pennut oilisikin vain toiselle urokille (ja tässä minun tapauksessa ne kaikki pennut olisi olleet sille 2 urokselle = joka ois muttunutkin siitä hyvästä 1 pallille) :lol: Todellakin jos ajatellaan että koirat ei ole korvaamattomia, niin olen kyllä samaa mieltä...nämä kieltäytyjät kun voi korvat toisella urokilla, jos omistajat ovat liian ''herkkä nahkaisia'' :lol: :mrgreen:
Oikeasti aika ''tympeää touhua'' tämäkin topikki, ei muuta kuin provoa provon perään ja täyttä ''sittiä'' koko keskustelu, vaan joillakin tietty olikin tarkoituksena että aiheen pääasia unohtuu :?
Falco kirjoitti:Tarkoitus oli tänä vuonna astuttaa narttuni kahdella"niin sanotusti huippuuroksella" mutta kun aloin keskustella asiasta urosten omistajat sanoivat ei :roll: kysyin sitten vielä toistakin vaihtoehtoa ja jälleen jyrkkä ei! Kysyin miksi niin jyrkkä vastustus niin vastaus oli vain joko käytät yksistään minun urosta tai et ollenkaan! Joten koirani sai sitten pennut yhdestä huippu uroksesta jotka sitten kaikki lähtivät naapurimaihin :D
Kysymys uroksien omistajille oletteko valmiita näihin kaksoisastuksiin??Vai pelkäättekö että narttu saakin parempia pentuja siitä toisesta uroksesta tai ei saakaan pentuja kuin yhdestä uroksesta?

Toivotaan ettäte kaksi uroksen omistajaa kenelle meinaan alkuvuodesta soitella olette avarakatseisia ja avoimia uusille tuulille :D

Tiina

Niin eikö tässä Tara ole saanut juuri sitä mitä olet pyytänytkin :wink: Onko nämä kelle aiot soitella karhukoirien omistajia :?:

tara4632
Viestit: 727
Liittynyt: 29 Tammi 2005, 15:13

Re: Kaksoisastutus

Viesti Kirjoittaja tara4632 » 23 Tammi 2012, 23:14

Tuutikki kirjoitti: Niin eikö tässä Tara ole saanut juuri sitä mitä olet pyytänytkin :wink: Onko nämä kelle aiot soitella karhukoirien omistajia :?:
minen mittään soittele, miksi pitäisi, kun soittoja tulee ilman soitteluitakin...iso harrastajajoukko, mutta sielläkin se vaan ''piiri pieni pyörii''
En kyllä taaskaan oikein ymmärtänyt tota sinun kommenttia, mutta eipä ole tarviskaan, meillä ei nyt vaan juokse ajatukset samaa rataa tässä asiassa...nyt loppu tää pelleily ainakin minun osalta tässä asiassa. Älyttömiin menee jo :?
Kuva

Tuutikki

Re: Kaksoisastutus

Viesti Kirjoittaja Tuutikki » 23 Tammi 2012, 23:18

Niin en tiedä Tara puhutko karhukoirista vaiko ajokoirista ( joista se priiman löytäminen ajokeisiin ja näyttelyihin on todella vaikeaa).

Vastaa Viestiin