Onnitteluita!

Tämän otsikon alla keskustellaan karjalankarhukoiriin liittyvistä asioista.

Valvojat: Valvoja6, Valvoja5, Valvoja2, Valvoja4, Valvoja8, Valvoja9, Valvoja3, Valvoja7, Valvoja1

Vastaa Viestiin
turhatoivo
Viestit: 28
Liittynyt: 22 Huhti 2009, 11:45

Onnitteluita!

Viesti Kirjoittaja turhatoivo » 07 Joulu 2013, 00:01

Tänään Haapaveden kokeessa kolme karhukoiraa viiden parhaan joukossa. Taisi olla sijat
1, 3, 5. Näistä oli 2 kpl narttua, jotka haukkuivat käyttövalioksi! Elikä Onnittelut näiden
omistajille ja kaikille menestyneille! Ja huhu kertoo, että joku "luola-aavoilta" olisi saanut
jo toisen itse kasvattamansa käyttövalionartun pihapiiriiinsä, lyhyen ajan sisällä vielä!!!
Jospa se siitä vielä loppukirillä tilastot kohentuisi?
Petri Tyni

haltsu
Viestit: 43
Liittynyt: 27 Helmi 2011, 14:03

Re: Onnitteluita!

Viesti Kirjoittaja haltsu » 07 Joulu 2013, 00:50

Ilmajoella hopeasarvessa Karjalankarhukoira kolmensakkiin onnittelut 91,5 pistettä Rauta ja Pekka Veteläinen Kuusamo.
Esa Hallberg

Jani S
Viestit: 28
Liittynyt: 12 Elo 2010, 21:28

Re: Onnitteluita!

Viesti Kirjoittaja Jani S » 07 Joulu 2013, 10:03

haltsu kirjoitti:Ilmajoella hopeasarvessa Karjalankarhukoira kolmensakkiin onnittelut 91,5 pistettä Rauta ja Pekka Veteläinen Kuusamo.
Miten muiden karhukoirien kävi kisassa?
Jani Seppänen

haltsu
Viestit: 43
Liittynyt: 27 Helmi 2011, 14:03

Re: Onnitteluita!

Viesti Kirjoittaja haltsu » 07 Joulu 2013, 17:47

Kisaan osallistui vain 2 kpl Karjalankarhukoiraa. Tulokset löytyy shhj Foorumi yleiset Hopeasarvi 2013tulokset. Kisa on Tarkoitettu nuorille Hirvikoirillejostai syystä kkk puolen harrastajat vissiin luulevat, että kisa on vain shhj roduille.Se on kaikille hirvikoiraroduille jotka täyttävät osallistumisoikeuden siis alle 30kuukauden iän. Hopeasarven säännoistä löytyy vaadittavat ehdot.Voit itse katsoa ne ilmajoen hirvikoirajaoston sivuilta netistä.
Esa Hallberg

korpiritari
Viestit: 929
Liittynyt: 19 Loka 2013, 13:17

Re: Onnitteluita!

Viesti Kirjoittaja korpiritari » 07 Joulu 2013, 18:46

""Tänään Haapaveden kokeessa kolme karhukoiraa viiden parhaan joukossa. Taisi olla sijat
1, 3, 5. Näistä oli 2 kpl narttua, jotka haukkuivat käyttövalioksi!""

Hienoa luettavaa, narttuja 2 kpl KVA :thumbsup: (tulokset eivät vielä näkyneet shhj;ssa)
Teilojalle Onnea koiruuden suorituksesta (ilmeisesti tästä kirjoittelit eri osiossa), kohta pitkä värisuora kasvateilla nartuissa :thumbsup:
Rauno Juntunen

peeveli
Viestit: 43
Liittynyt: 11 Elo 2004, 17:41
Paikkakunta: Koillismaa

Re: Onnitteluita!

Viesti Kirjoittaja peeveli » 08 Joulu 2013, 15:01

haltsu kirjoitti:Ilmajoella hopeasarvessa Karjalankarhukoira kolmensakkiin onnittelut 91,5 pistettä Rauta ja Pekka Veteläinen Kuusamo.
Kiitos.
Helppoahan tuommosen koiran kanssa on kisata joka hakee hyvin.
Pikkuisen oli huonoa tuuriakin mukana, kun kolmen tunnin haun jälkeen vaihdettin maaston eri kulmalle ja hirvet olivat liian lähellä.
Raudalle ei muuten ole kaadettu yhtään hirveä, eli ihan vietillä mennään.

Pekka V

Masa-Raati
Viestit: 148
Liittynyt: 28 Touko 2011, 15:59
Paikkakunta: Hyrynsalmi

Re: Onnitteluita!

Viesti Kirjoittaja Masa-Raati » 09 Joulu 2013, 13:29

Onnittelut Soololle ja omistajalle Harm. Foorumikisasta . Jos osasin oikein tulkita heidän tuloslistaansa , niin kolmas sija tuli . :thumbsup: Hyvinhän se meni , kotimaisella. :D

Hieman kateellinen onnittelu sinne Vihannin -Raahen välille hirvitiheydestä . Tuossa Foorumin kisassa oli lautai-iltapäivällä etelä-pohjoissuunnassa 20km:n matkalla, puoliväliin toistakymmenta haukkua . Ja varmaan paikallisia olivat , kun paljon ihmisiäkin ,ja silti pysyivät alueella.

Ainakin minä olen käsittänyt että hopeasarvi on vain harmaiden kisa ,hyvä että "haltsu" oikaisi.
Matti Raatikainen

juhaA
Viestit: 84
Liittynyt: 08 Syys 2009, 21:15

Re: Onnitteluita!

Viesti Kirjoittaja juhaA » 09 Joulu 2013, 20:44

Masa-Raati kirjoitti:Onnittelut Soololle ja omistajalle Harm. Foorumikisasta . Jos osasin oikein tulkita heidän tuloslistaansa , niin kolmas sija tuli . :thumbsup: Hyvinhän se meni , kotimaisella. :D

Hieman kateellinen onnittelu sinne Vihannin -Raahen välille hirvitiheydestä . Tuossa Foorumin kisassa oli lautai-iltapäivällä etelä-pohjoissuunnassa 20km:n matkalla, puoliväliin toistakymmenta haukkua . Ja varmaan paikallisia olivat , kun paljon ihmisiäkin ,ja silti pysyivät alueella.

Ainakin minä olen käsittänyt että hopeasarvi on vain harmaiden kisa ,hyvä että "haltsu" oikaisi.
kiitoksia onnitelusta :D hyvin meni tälläkin kertaa puoliksi jäätynyt joki aiheutti vähän tuskallisia hetkiä mutta onneksi koira selvisi hengissä ja jatkoi hirvityöskentelyä :D hirvejä kyllä näyttää olevan ihan kivasti tais 2koiraa vaan jäädä ilman löytöä kisassa
Juha Ahola

Vastaa Viestiin