Jäsenmaksusta

SPJ:n yleiseen toimintaan liittyvät keskustelut käydään täällä !

Valvojat: Valvoja6, Valvoja5, Valvoja2, Valvoja4, Valvoja8, Valvoja9, Valvoja3, Valvoja7, Valvoja1

Vastaa Viestiin
Katriina K.
Viestit: 86
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 21:36
Paikkakunta: Ylitornio

Jäsenmaksusta

Viesti Kirjoittaja Katriina K. » 21 Kesä 2007, 00:18

Toivottavasti tämä kysymys nyt menee sopivaan osioon... :oops:
Elikkäs olen aikeissa liittyä spj:n jäseneksi ja nyt kiinnostaisikin tietää koska jäsenmaksut yleensä maksetaan (mikä kuukausi)? Eli jos liityn nyt jäseneksi ja maksan jäsenmaksun niin koska maksun maksaminen tulee sitten seuraavan kerran eteen?

Ei sinänsä mikään oleellinen juttu, mutta harmittaa kun liityin tässä vasta erääseen järjestöön ja maksoin liittymismaksun+vuosimaksun ja parin kuukauden päästä tulikin jo seuraavan "vuoden" maksu... jäsenyydestä olin hyötynyt silloin yhden lehden verran ja vaikkei maksu nyt hurja ollutkaan niin jäi vähän harmittamaan... toiset saanneet samalla rahalla vuoden jäsenyyden ja minä sain kahden kuukauden. :?

st
Viestit: 200
Liittynyt: 12 Elo 2004, 11:32
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja st » 21 Kesä 2007, 10:19

Hei!
Normaalirytmillä jäsenmaksut lähtevät jäsenille maaliskuulla, muille pitkin vuotta liittyville lähtee liittyessä paketti jossa jäsenmaksulappu ja kuluvan vuoden jo ilmestyneet lehdet.
Elikkäs jos liityt esim. nyt niin lähetän sinulle kaikki kolme 2007 lehteä ja lapun, ja sitten seuraava maksulappu tulee ensi vuoden maaliskuulla.

Juhannusterveisin,
Soile Torvinen
jäsensihteeri
Terveisin,
Soile Torvinen
http://www.punapippurin.com

Katriina K.
Viestit: 86
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 21:36
Paikkakunta: Ylitornio

Viesti Kirjoittaja Katriina K. » 21 Kesä 2007, 21:09

Kiitos nopeasta vastauksesta. Onpa hieno juttu että saa jo ilmestyneetkin lehdet! :D Pistänpäs sitten samantien hakemuksen tulemaan. :wink:

Vastaa Viestiin