Myynti/osto palsta

SPJ:n yleiseen toimintaan liittyvät keskustelut käydään täällä !

Valvojat: Valvoja6, Valvoja5, Valvoja2, Valvoja4, Valvoja8, Valvoja9, Valvoja3, Valvoja7, Valvoja1

Vastaa Viestiin
metsohaukku
Viestit: 199
Liittynyt: 07 Elo 2004, 14:51
Viesti:

Myynti/osto palsta

Viesti Kirjoittaja metsohaukku » 19 Marras 2006, 15:53

Eikö pystykorva sivuillekkin olisi mahdollista avata jonkin moista myynti/osto palstaa "harrastuksen tiimoilta"? :lol:
Haukkujen helinää..
J P Lehtonen

Metsämakuri
Viestit: 107
Liittynyt: 02 Syys 2004, 12:18

Viesti Kirjoittaja Metsämakuri » 22 Marras 2006, 20:46

Ihan hyvä ajatus. Täällä vois hyvin vaihtaa omistajaa harrastuksen pariin kuuluvat "kapistukset". Kun itse en ainakaan viitsi hypätä noilla myynti foorumeilla. :roll:

alesi
Viestit: 64
Liittynyt: 24 Elo 2004, 15:05
Paikkakunta: laitila

osto ja myynti palsta

Viesti Kirjoittaja alesi » 25 Maalis 2007, 13:53

olen kysynyt yksityis viestillä ja tiedän,että muutkin ovat kyselleet ko. palstasta. miksi se voi olla niin vaikea asia järjestää yleistä osioon,koska se palvelisi koko jäsenistöä parhaalla mahdollisella tavalla ja kun katsoo harmaa puolen foorumia niin eipä se ole haitannut sieläkään. nyt meillä ei ole mahdollista esim. myydä aikusta valmista koiraa asialle kuuluvassa paikassa tai sitten vaikka ostaa :!: :!: :?: :?:

PS. toivottavasti saan asiaan paremman vastauksen kun että selvitetään asiaa ja sitten se jää siihen . minun mielestä se ei voi olla että lisätään yksi osio lisää yleiset palstaan vaikka kirpputorina.

t:aleksi perkkola

alesi
Viestit: 64
Liittynyt: 24 Elo 2004, 15:05
Paikkakunta: laitila

osto ja myynti palsta

Viesti Kirjoittaja alesi » 25 Maalis 2007, 13:54

olen kysynyt yksityis viestillä ja tiedän,että muutkin ovat kyselleet ko. palstasta. miksi se voi olla niin vaikea asia järjestää yleistä osioon,koska se palvelisi koko jäsenistöä parhaalla mahdollisella tavalla ja kun katsoo harmaa puolen foorumia niin eipä se ole haitannut sieläkään. nyt meillä ei ole mahdollista esim. myydä aikusta valmista koiraa asialle kuuluvassa paikassa tai sitten vaikka ostaa :!: :!: :?: :?:

PS. toivottavasti saan asiaan paremman vastauksen kun että selvitetään asiaa ja sitten se jää siihen . minun mielestä se ei voi olla ongelma että lisätään yksi osio lisää yleiset palstaan vaikka kirpputorina.

t:aleksi perkkola

metsohaukku
Viestit: 199
Liittynyt: 07 Elo 2004, 14:51
Viesti:

Viesti Kirjoittaja metsohaukku » 25 Maalis 2007, 20:43

:roll: Ei taida ottaa ehdotus tuulta purjeisiin? Tuskinpa tästä palstasta tulisi mitään keltaista pörssiä,mutta varmasti palsta olisi ihan mukava lisä näille sivuille. :lol:
Haukkujen helinää..
J P Lehtonen

tuppiroska

Viesti Kirjoittaja tuppiroska » 26 Maalis 2007, 10:16

Kannatan edellisiä kirjoittajia. Asiallisiahan nuo on osto/ myyntipalstat naapuri foorumeissakin. Oisko tässä jo uudelle puheenjohtajalle näytönpaikka.

metsohaukku
Viestit: 199
Liittynyt: 07 Elo 2004, 14:51
Viesti:

Viesti Kirjoittaja metsohaukku » 04 Huhti 2007, 23:07

:lol: Erkki Tuomisen kirjat hyllyssä lukuun ottamatta Ruskalinnun laulu 1983 ja Majavapurolta haukkupuulle 1993. OSTAN jos kenellä myynnissä. :?:
Haukkujen helinää..
J P Lehtonen

Artsi
Viestit: 509
Liittynyt: 07 Tammi 2006, 19:56
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Artsi » 05 Huhti 2007, 07:19

metsohaukku kirjoitti: OSTAN jos kenellä myynnissä. :?:
http://www.antikka.net näyttäisi olevan pari kappaletta 8)

metsohaukku
Viestit: 199
Liittynyt: 07 Elo 2004, 14:51
Viesti:

Viesti Kirjoittaja metsohaukku » 05 Huhti 2007, 15:36

:lol: KIITOS Artsi :!:
Haukkujen helinää..
J P Lehtonen

Vastaa Viestiin