Sekä HIRV- että LINT-vuosikirjojen postituksessa on tapahtunut valitettava viive puutteellisten osoitteistojen vuoksi. Nyt asia on korjattu ja puuttuvat osoiteajot tehty, niinpä kirjoja päästään postittamaan tuotapikaa.
Kiitokset kärsivällisyydestä ja pahoittelut näistä viivytyksistä!
Loputkin vuosikirjat postituksessa
Valvojat: Valvoja1, Valvoja6, Valvoja5, Valvoja2, Valvoja4, Valvoja8, Valvoja9, Valvoja3, Valvoja7
Loputkin vuosikirjat postituksessa
Heidi Lahtinen, Höyheneukon kennel
Re: Loputkin vuosikirjat postituksessa
Hei!
Joko LINT-vuosikirjat ovat lähteneet jakeluun?
Sillä kyselen, josko postinumero "uudistus" taas hidastamassa..
Joko LINT-vuosikirjat ovat lähteneet jakeluun?
Sillä kyselen, josko postinumero "uudistus" taas hidastamassa..
Suomenpystykorva, rihlakko ja vanhametsä
Terveisin Marko Liikanen
Terveisin Marko Liikanen
Re: Loputkin vuosikirjat postituksessa
Hei,
Kyllä pitäisi olla. Tosin hirvipuolelta minun tietooni tuli ainakin yksi tapaus, jossa kirja ei ole mennyt perille. Eli syystä tai toisesta yksittäisiä kirjoja saattaa olla toimittamatta. Jos osoitteessa on tapahtunut muutos, niin sekin voi olla yksi syy - postiin juuttuneet kirjat tai lehdet eivät pääsääntöisesti palaudu lähettäjälle vaan jäävät jonnekin välille (paperinkeräykseen...?).
Hyvä olisi saada tieto yhä puuttuvista kirjoista yhteen osoitteeseen, eli vaikkapa tänne minulle: toimitus@spj.fi
Kyllä pitäisi olla. Tosin hirvipuolelta minun tietooni tuli ainakin yksi tapaus, jossa kirja ei ole mennyt perille. Eli syystä tai toisesta yksittäisiä kirjoja saattaa olla toimittamatta. Jos osoitteessa on tapahtunut muutos, niin sekin voi olla yksi syy - postiin juuttuneet kirjat tai lehdet eivät pääsääntöisesti palaudu lähettäjälle vaan jäävät jonnekin välille (paperinkeräykseen...?).
Hyvä olisi saada tieto yhä puuttuvista kirjoista yhteen osoitteeseen, eli vaikkapa tänne minulle: toimitus@spj.fi
Heidi Lahtinen, Höyheneukon kennel